מהי בעצם למינציה?...הלמינציה למעשה היא פעולת ניילון של אובייקטים שונים לשם הגנה מפני נזקים שונים, ולהארכת משך חייהם. בתהליך של למינציה מרבדים חומר בחומר, אך מכשיר למינציה מוכר לנו בעיקר מתחום ציוד משרדי. מכשיר למינציה בשימוש פופולרי כחלק מציוד משרדי משמש בעיקר לציפוי ניילון קשיח של נייר, כמו למשל בתעודות זהות, רישיונות נהיגה, כרטיסי אשראי, תמונות, תפריטים במסעדות, מסמכים שונים ועוד. ציפוי הניילון הקשיח נועד להגן על המסמך מפני לכלוך וכתמים שונים, רטיבות, קמטים שפשוף וקריעה, נזקי שמש ועוד.
מכשיר למינציה לשימוש אישי
כאשר אנו עומדים בפני רכישת מכשיר למינציה שמיועד לשימוש אישי, מערכת השיקולים שונה לעומת מצב של רכישת מכשיר למינציה לשימוש מקצועי או שימוש משרדי משתנה. כאשר אנו זקוקים למכשיר זה לשימוש פרטי, ברור לנו פחות או יותר אילו אובייקטים סביר שנרצה לניילן, ולכן נוכל לצפות מראש את גודל המכשיר (רחבו), מה יהיה עובי שכבת הציפוי שנרצה, איזה סוג ציפוי רצוי לנו, עד כמה חשובה איכות הציפוי, ובאיזו תדירות סביר להניח שנצטרך לבצע פעולה זו. בהתחשב בכל הנתונים הללו, נוכל לבחור במכשיר האידיאלי עבורנו לצורך שימוש פרטי. ברכישת מכשיר למינציה מקצועי השיקולים מעט אחרים.
מכשיר למינציה מקצועי
פעולת למינציה (קרה או חמה) הנדרשת כשירות עבור לקוחות, מצריכה רכישת מכשיר למינציה שיתאים להיקף עבודה גדול, שייתן מענה לניילון של מסמכים בגדלים שונים, החל מגדלים של כרטיסי ביקור ועד לגודל גיליון 2A, לסוגים ועוביים שונים של ציפויי פלסטיק ואף להיערך לאופציה של ציפוי מתכת. בבתי דפוס או מכוני העתקות מסמכים, בשל היקף העבודה, עובדים בשיטת למינציה בגלילים, כאשר קיימים בעצם שני סוגי מכשירים, כאלה המבצעים למינציית פלסטיק ואחרים המבצעים למינציית מתכת. מכשירי למינציה מקצועיים מספקים גם גימורים שונים בהתאם לבקשת הלקוחות, בין שמדובר בפינות זוויתיות או מעוגלות, מראה מבריק או מט, ועוד.
היכן כדאי לרכוש מכשיר למינציה?
בעידן המחשבים אנו נגישים לכל בתי העסק בכל רגע נתון. חנויות וירטואליות רבות מציעות את מרכולתן ברחבי הרשת, והמידע זמין 24/7 כולל שבתות וחגים. באתרים אלה נמצא מידע רב ומפורט אודות המכשיר שאנו מחפשים, לאילו מטרות הוא מיועד, כמה סוגים קיימים, מחירים, ביטוח ועוד. ממקום מושבנו בבית נוכל לבחור מכשיר, לשלם עבורו, ואף להזמין משלוח הביתה. יתרון נוסף בשיטת רכישה זו הוא ריבוי ההנחות והמבצעים הקיימים בחנויות מקוונות לעומת חנויות פיזיות אליהן עלינו לכתת רגלינו.