אז החלטנו סוף סוף ללכת על עסק עצמאי. שנים רבות של עבודה כשכירים הובילו אותנו להחלטה
שאנו רוצים להיות הבעלים של עצמנו ואלה שלוקחים אחריות על עצמם ועל החיים שלהם ולא להיות
תלויים במצב הרוח של הבוס בתחנונים אחת לכמה זמן לקבל העלאה במשכורת, ועוד מגוון בעיות
שאנו לא יכולים למצוא להם פתרונות אלא הממונים מעלינו הם אלו שיחליטו.
לא משנה איזה עסק אנו בונים, אם אנו צריכים משרד אנו צריכים גם ציוד משרדי.
ללא ציוד משרדי נתקשה לנהל את העסק ונצטרך כל הזמן להיות עסוקים בפתרונות לתקלות
שצצו והיו יכולות להיפתר במספר דקות
איזה ציוד משרדי יש?
כשמדברים על ציוד משרדי מדברים על מגוון פריטים. החל בשולחן וכסא עבודה שחייבים להיות נוחים מכיוון
שאם אנו מעבירים זמן רב בישיבה
אל מול מחשב במשרד ולא נתארגן ארגונומית אנו עלולים למצוא את עצמנו לאחר זמן מה עם בעיות גב, פרקים וכו'.
ציוד משרדי מתייחס גם למחשב על כל הפריטים שמסביבו כגון מדפסות לייזר או מדפסות להזרקת דיו,
מכשיר פקס, ומכונת צילום איכותית.
עוד פריט חשוב במשרד כחלק מאותו ציוד משרדי לעסקים שאנו צריכים הינו אותן מגרסות, בעיקר מאז שהטרנד הירוק נכנס יותר ויותר
ואנו רוצים לתרום את חלקינו בשמירה על כדור הארץ ובהפחתת פליטת גזי החממה.
מה אנו צריכים?
כפי שציינו ישנו ציוד משרדי רב שניתן לאבזר בו את המשרד: שולחן, מחשב, מדפסות, מכשירי פקס וצילום, מגרסות וכו'
אך כל משרד הינו בעל צרכים אחרים ממשרד אחר. לדוגמה, ישנן מדפסות עם הזרקת דיו וישנן מדפסות לייזר
ויש ביניהם מספר הבדלים באיכות ובעלות אך משרד שמדפיס כמות גדולה וצריך שההדפסה
תהיה מהירה ללא שום ספק יעדיף את מדפסת הלייזר אל מול מדפסת הזרקת הדיו.
דוגמה נוספת להבדלים בצרכים בעניין ציוד משרדי בין משרד למשרד היא הצורך בשולחן וכסא איכותיים,
משרד אשר רוב הפגישות והעבודה מתבצעות מחוץ למשרד לא ירצה להשקיע בפריטים אלו אל מול משרד שבו
כל העבודה מתבצעת ירצה לרכוש פריטים איכותיים ומותאמים ארגונומית בכדי למנוע בעיות עתידיות.
לסיכום,כל מקרה צריך להיבחן לגופו וכל בעל משרד
כזה הוא אינדבדואל בעל צרכים אחרים ביחס למישהו אחר וצריך לעשות חושבים לפני שאנו הולכים להוציא כספים מיותרים
בכדי שלא נתחרט ונצטרך לקנות שוב ציוד משרדי אחר .